آموزش, مقالات

نکات مهم دوزبانگی که هر مادری ملزم به رعایت آن می باشد

کودک-دو-زبانه-خلاق-www.piletaparvaz.ir-پیله-تا-پرواز-برازجان-borazjan-نکته

نکات مهم دوزبانگی که هر مادری ملزم به رعایت آن می باشد.

اگر کودک شما شروع به پیشرفت کرده است و کلمه یا جملات را بیان میکند لطفا کاملا بی تفاوت باشید اصلا تشویق نکنید و کودک خود را مجبور به تماشای کارتونها نکنید کاملا عادی و بی تفاوت برخورد کنید کودک شما فقط به جای کارتون فارسی قرار است کارتون انگلیسی ببیند و این معادله پیچیده ای نیست.

این فرآیند در صورتی به بار مینشیند و بهترین نتیجه را می دهد که کودک نداند تحت آموزش و فشار هست.

کارتونهایی را که کودک فارسی آنها را دیده است از پکیج کودک حذف کتید و دیگر انگلیسی آنها را نباید ببیند.

اگر کودک سوالی دارد و یا به دنبال ترجمه هست حتما بی تفاوت باشید و تنها با نمیدانم ردش کنید.

به هیچ عنوان با کودک کار نشود تنها وظیفه والدین پخش کردن پکیج مناسب سن برای کودک خود می باشد.

برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر کارتون فارسی را کاملا کنار بگذارید و کودک شما فقط محتویات پکیج مناسب رده سنی خود را تماشا کند.

کودک باید یک سوم از زمان بیداری خود را در محیط انگلیسی زبان باشد و چون این کار عملی نیست این پکیج ها در اختیار شما قرار داده می شود که روزانه سه ساعت در منزل پخش شود و به گوش کودک بخورد حتی اگر کودک شما سه ساعت را با دقت مشاهده نکند گذاشتن محتویات پکیج و پخش آن در فضای منزل برای نتیجه گیری الزامی می باشد.

دوزبانه واقعی کسی هست که در خلوت و تنهایی و بازی کردن خود شروع به انگلیسی حرف زدن میکند اگر ببیند کسی به او توجه زیادی میکند ممکن است وارد مرحله سکوت شود و جلوی پیشرفت کودک گرفته شود لطفا بی تفاوت باشید که نتایج بهتر شود و کودک از مرحله در بازی انگلیسی حرف زدن وارد مرحله زندگی روزمره شود.

ترجمه مطلقا ممنوع

سوال و جواب کردن کودک ممنوع

کودک نه کنکور دارد و نه قرار هست همین فردا خارج از کشور برود. قرار نیست کودک به هیچ کس جواب پس دهد پس او را به حال خودش رها کنید و از اطرافیان بخواهید از او سوال نپرسند و انتظار جواب نداشته باشند و او را تحت فشار نگذارند.

تنها سلاح شما صبوری و مدامت می باشد و نتیجه صد در صد

تنها وقتی کودک شما جملات انگلیسی طولانی گفت و لهجه اش کاملا شکل گرفت مادرانی که لهجه خوب و مسلط به زبان انگلیسی هستند میتوانند با کودک خود انگلیسی حرف بزنند در غیر اینصورت هیچ نیازی نیست که والدین حتما مسلط باشند میتوانند طبق روال خود با کودکشان فارسی صحبت کنند حتی اگر تقاضای انگلیسی داشته باشد.

پکیج های دو زبانه طراحی شده برای بازه زمانی یکسال می باشد و حتما بعد از یکسال باید پکیج جدید را تهیه کنید.

هیچ وقت نیمه کاره این متد را رها نکنید و دلسرد نشوید حداقل زمانی که کودک شما میتواند نتیجه کامل بگیرد دوره سه ساله می باشد و این نتیجه گیری بستگی به مداومت و صبوری شما دارد و برای نتیجه گیری کامل باید صبور باشید چرا که کودکان در تکلم با همدیگر متفاوت هستند و هیچ وقت کودک خود را با دیگر کودکان مقایسه نکنید توانایی هر کودک متفاومت می باشد و با مقایسه فشار و استرس زیادی به خود و کودکتان وارد می شود که آسیب پذیر می باشد.

کارگاه و.پکیج همزمان نتایج بسیار درخشانی دارد که نتیجه آن خیلی سریع در کودک مشاهده میشود حتما برای نتیجه بهتر و سریعتر بدون وفقه و با مداوت مسیر را دنبال کنید.

کودک شما بعد از تسلط کامل به زبان مادری و زبان انگلیسی می تواند زبان سوم را شروع کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید